god förmiddag ?

eller vad de nu är för nått !

sitter och väntar på att min moster och
hennes två söta små barn ska komma
och hälsa på =) såå längesen jag såg dom,
men de blir de vel mer utav nu..

Har plockat undan lite och mysit med
kevis hela morgonen/förmiddagen,
Markus är inne i jkpg på sitt möte !
Igår sov kevin från 16,00 till 05,00 i morse,
med typ 4 bryt för amning, men han ville inte
vara vaken som han brukar vara i alla fall två timmar
hit och två timmar dit efter mat.. Men ikke.
Såå gott att han sover mer nu.. :P han är
förästen 5 veckor idag :D

lägger ut bilder och så sen ifrån lite allt
möjligt. puss å kram


Kommentarer
Postat av: hanna

sanna pitt i panna=D du får ta ditt as ner till jkpg snart:) syns i natt om ja inte däckat

2009-02-12 @ 13:46:19
URL: http://hannajkpg.blogg.se/
Postat av: hanna

ok då ser jag mig som en mästare haha:) iofs marrekommer nog anta sig utmaningen=p de låter bra! va skoj=) både ja o evve har nog tid:)

2009-02-12 @ 15:59:23
URL: http://hannajkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0