<3

Dom närmaste och bästa !

Linnsson, Hur beskriver man dig, räcker
med att titta sig själv i speglen typ,
ända skillnaden är vel att allt går LIIITE
fortare för mig haha. Vi har hur kul om helst
tillsammans och snart har även du en liten bebis
att skryta med =) Är så glad för jag har dig,
och för att jag har dig så nära, både psykiskt
och fysiskt (två trappor upp), De är skönt
att kunna rymma till dig ibland, och veta att du
tar emot en med öppna armar ! Du förstår mig
bättre än någon annan, och jag hoppas att vi aldrig 
slutar vara vänner !
Love ♥


Claudia shiffer, har kännt dig under hela tiden jag bodde i
jönköping, du var min första riktigt bästa vän,  vi har gått
igenom många olika beskymmer och fester ihop, både gott
å ont. Dock har vi glidit isär, sen du träffade zeed och jag
flyttade till nässjö, men vissa minnen suddas inte ut bara för
de! Vänskapen är den samma, bara lite längre mellanrum mellan
tillfällena vi ses ! ♥


Petra, Känns som man alltid kan ringa dig no matter what,
och att om de verkligen krisar med något så skulle du
ställa upp så gott du kan. Du har hjälpt till med saker som
jag aldrig kunnat tänka mig få hjälp med och någonstans
har du bevisat utan att behöva säga de att du verkligen finns
där för mig och kevin om de är något. De är en trygghet att ha
dig i sitt liv  ♥

Sandra s, Finns ingen som får mig att skratta så otroligt mycket,
och som är lika sjukt dryg som jag, haha ! jo linn med ! Men du
är verkligen speciell, nog den starkaste personen jag känner, och
en av de få personer jag ser upp till ! du har fått känna på smärta,
verkligen smärta, och är så jävla stolt över hur sjukt duktigt du går igenom
de. Du har fått mig att uppskatta de jag har, utan att du behövt säga något
så har din personlighet sagt de åt dig ! om jag hade vatt 10 nu, så hade
jag sagt "sandra, när jag blir stor, så vill jag vara precis som du"
Tusen tack för all hjälp och råd, och för att du alltid ställer upp !
jag hoppas du vet att det samma gäller dig, anytime ! ♥♥♥

Jag älskar er !


Kommentarer
Postat av: linn

love u <3 <3 <3

2009-02-09 @ 12:58:03
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va du är söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööttttttttttttttttttttttttttttttt :D:D:D:D:D:D tack tack taaaaaaaaaack gummsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Du får också mig att skratta........PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-02-09 @ 16:27:37
Postat av: Petra

Naaaww va söt du e gumman =)

Klart jag ställer upp på er. Ja kommer te er imon om ni kunde då? messar dej senare sen.

Så vi kan tjöta om Gbg och planera lite =) sååå kul. Saknar er!

2009-02-09 @ 19:04:33
Postat av: clodde

MÅNGA minnen :)



mycket man kan skratta om med...:)



love you gumms

2009-02-09 @ 20:36:43
URL: http://claudiahernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0