då har man börjat få barnbidrag igen

Idag fick vi hem papprena om barnbidraget,
Varje 20e, fan va soft ! Asbra att de kommer lite tidigare
än alla andra pengar, för oftast runt 20e som man
står still :P nomoneyleft.

Idag var mamma här och mös med mig och kevis,
markus är som vanligt inne i jkpg vid den här tiden.
Jag och mamma betällde hem grillat kycklingspätt
med klyftpotatis och massa olika sallader :D smaskens !
Blir alltid lika mätt. får hoppas markus inte märker att
vi betsällt när han inte va hemma :P haha.

imorgon ska jag tvätta och städa, inga direkt planer,
ska vel tvinga linn att umgås med mig !
På lördag kommer tydligen claudia hernandeZ upp
till linn och hälsar på, förmodligen en liten runda hos mig
med! eller så blir de som sist att alla samlas hos mig,
*host*jag har tv*host*  (och nej linn, du kan inte skryta om 2 kanaler)
Ser fram emot helgen iaf..
På tal om linn, du ska hänga med mig och bowla nångång,
jag e såååå sugen :D fast vi kör med rännor :D haha.

nehepp inte mkt mer att säga, vatt hur duktig som helst
idag som gick runt skön med kevin och en lång runda på stan,
bränt en massa kalorier, som jag sen åt tillbaka :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: clodde

kan man bowla i nässjö ?? :P

2009-02-19 @ 16:12:19
URL: http://claudiahernandez.blogg.se/
Postat av: linn

haha. nämnnnnnn det inte ens nu när jag fått igång min tv!! sist sov ju clodde hos dig de va därför alla samlades där haha :P ses sennnnn, ölbowla nån dag i framtiden haha

2009-02-19 @ 17:09:37
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/
Postat av: fanny

du har ingen tv. nu ljuger du. hahha

2009-02-20 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0