Tisdag

Åh jag blev helt glad när jag hörde att posten kom
men de va ju helt onödigt ! Trodde min klänning
hade kommit men de hade den ju verkligen inte
gjort ! F*n. Kanske kommer imorgon då.

Idag kanske jag ska sätta fast hår förlängningen, om
cassandra hinner träffa mig (= ska testa att ha micro
ringar för första ggn, de där med lim e jag helt anti nu !
Tar ju hundra år tills de lossnar så man iaf kan borsta
igenom håret, kasst, Men de ska nog gå bra =)

Ska senare bort till kvantum och fråga vad de kostar att
beställa en stor smörgåstårta för ca 20 pers, (till efter dopet)
och om dom kanske ha något annat typ exotisk planka,
sååå gott, älskar verkligen de ! Förra sommaren gjorde jag
å markus egen med massa olika meloner och skinkor och
lax å allt möjligt. De va riktigt gott =)

Måste även handla lite och sitta i solen en stund, så himla
fint väder, gaah =)

Skriver senare,

hejdå

Kommentarer
Postat av: fanny

varför har ni fint väder! inte vi=( haha

2009-04-14 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0