okejjjj

Jag ska inte kolla mer, promise !
Men kom ihåg att förra året när hv vann så
kollade jag ;) haha !

Idag ska jag UT, i de fina vädret, verkligen
längtar tills klockan ska bli lite mer, köpa en
glass å sitta i sola :D hääärliga karameller !

markus är på väg hit efter sin visstelse på hemlig plats,
hmm ^o) han måste ju ha blivit pigg när han vaknat
iaf :D

Kevin ligger och sover i sin vagn, med punka !
värdelöst, märkte de först igår när vi skulle pumpa
däcken, gah !! sitter och kollar efter en sitt vagn nu,
dags å byta snart ändå, och de där ranglet jag har nu
duger ändå inte mkt längre till så inte värt att lägga ut
pengar på nytt däck !

Nehepp, ska ta lie frisk luft och sen göra oboy ! :D

pusshejhejhej

Kommentarer
Postat av: fanny

aa. han ringde kalén inatt o var dunder full. haha

2009-04-04 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0