Min bebis =(

åh de är så hemskt att se honom så här,
var å vaccinerade honom i morse och nu ikv har han
fått feber, ligger runt 38,3 men han är hängig och
slö. Men som tur väl är så äter han ordentligt.
Han hade även gått upp till 5.855 g och var 64,5 cm lång =)

efter bvc handlade vi lite, sen hem och tatt de lugnt,
haft klänning och korta leggings på mig idag för de
har vatt så varmt ute, härliga tider i nässjö :D

Imorgon vet jag inte vad som händer direkt, ska handla hem
lite ingredienser till maten jag ska bjuda på
på lördag när mamma+johan och ina+kim+emma kommer =)
Ska även gå till parken i stan och låta emma å kim springa av sig,
kevin kan ju inte joina dom ännu :D

Gah nu måste jag gå å pumpa bröst, haha
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0