lördag eftermiddag.

Jag är såååå trött ! herregud.

Jag och sandra gick en promenad mellan ett
och fem :P Hur härligt väder som helst, =)
Är helt slut i bena verkliiigen. Vi gjorde ett stop på
bennys bar hahaha, köpte varsin läsk och kevin
och sebastian lekte med varandra, hur söta som helst,
kevin gap skrattade och tyckte verkligen de va kul, och
bassis försökte ta hans napp haha :D
Sen pratade dom på bebis språk med varandra,
gaaah man ba smälte, sandra tog massa kort med
min kamera som jag ska lägga ut imorgon, även
beställa hem, MÅSTE HA DOM, =)

Nu sitter jag härm kevin leker med den där nya mojängen
vet inte vad de typ en mus/råtta hund katt eller vaaad de nu är,
och clodde sitter och stimmar upp honom !! (duktigt) haha :D jag
som försökte få honom att somna innan clodde kom !

Petras jääääätte snälla mamma skickade med petra mat till
mig, någon som förstå hur de är som ensamstående mamma :D
just nu för tillfället är man ju de ! tills imon, ska förmodligen grilla
med linn peter och markus då =) gott, tatziki och flintastek och krossad
potatis =) jammie, sandra som gav mig ideen med grilla:D

Nehepp, nu ska jag ta över så kevinen somnar nu en snabbis innan
kvälls målet och natt sömnen =)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: jennifer.. *

Ensamstående mamma? Men marcus då? :)

2009-04-06 @ 08:09:21
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0