Jag fattar inte...

Lilla kajsa, du har precis allt här, och lite mer
lite bättre oxå för den delen, men ändå väljer du
någon brat i stockholm, BESVIKEN, är man, BESVIKEN.
hahaha. Ne men nu ha du bott där i tre dagar, tycker de räcker
helt enkelt ! knas brud !

Just nu känns allt bara jobbigt. även om kevin är en
ängel och sover regelbundet och är allmänt snäll, så
känns allt runt omkring helt fel, kan bero lite på att de är
så svårt att få tag på lägenhet och jag är så himlans
trött på att bo i nässjö, saknar mina vänner som in
i bomben, även om de är väldigt tryggt i nässjö så
känns dagarna som år typ, usch vill ba att allt ska bli
bra igen, få känna lyckan i allt och strussa runt på moln
en liten stund ! hade gjort så mkt !

Kom å tänka på en sak, alla vi som fött barn, ha ni
tänkt på hur degig och vidrig magen är typ första
dygnet efter, sjukt mjuk och verkligen såå vidrig, haha
jag var helt chockad efter förlossningen och skrattade åt mig
själv i timmar alltså ! som en jäst deg hahahaha.
skönt de e borta :D

Ska snart äta sen duscha sen kolla skräckfilm å sova =)
gott. imorgon ska jag försöka ligga å dra mig i sängen,
till åtta iaf kankse? :D
sen på kvällen bjöd niklas mig och kevin att komma bort till han
å grilla om vädret håller, få se, hade vatt tevligt att vara ute
ett par timmar, men de beror helt på kevin, han kanske bara sover
i vagnen då så sover han inget på natten å de är de ju inte värt !

hv matchen ikväll,vad säger man ? VÄRDELÖST ! när jag väl
kollar för en gångs skull så ska dom ju givetvis förlora,
undra om jag kommer med badluck ! nästa match ska jag
iaf INTE titta på haha. :P

ha de kanon grejt tjoho

Kommentarer
Postat av: clodde

exakt ge fan i å kolla nu haha !! =D

2009-04-03 @ 22:22:38
URL: http://clodde.blogg.se/
Postat av: fanny

du får inte titta! du ger otur. hahaha

2009-04-03 @ 22:54:03
Postat av: Kajsan

ibland måste man va lite knasig sanna, har du glömt de ;) Jag är ju inte borta för alltid, och som sagt så kan man komma hälsa på ! :) De har vi endå varit SÄMST PÅ den senaste tiden. Mycke som hänt sen sist :) Pusss

2009-04-07 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0