Heyys

Idag var jag i jkpg och satt på stranden en stund, spelade
uno och hade trevligt =) var även inne på br och köpte en
elefantgrisfågel till kevin som hänger och dinglar i kevins vagn :P
Han lekte hur mkt som helst med den sen när han vaknade, låg
och slog till den och så, går även dra i ett snöre så spelar den
"blinka lilla stjärna" blev även medlem i br club =) så nu får kevin en
present varje år på sin födelsedag.. :P

imorgon ska jag in till jkpg igen, och clodde hänger med hem sen till
nässjö, och på lördag är de dopet som gäller :D Gah så pinsamt,
men de får la gå bra.

Kevin ha börjat vända sig HELA tiden, går inte lägga ner honom utan att
han ska vända sig och dra sig så han hamnar utanför filten/täcket.. Är iaf
väldigt stolt över hur duktig han är =) Min lilla spralliga kevin :D Behöver inte
hålla flaskan längre när han äter för de fixar min son själv :D och nappen stoppar
han in själv oxå :D

Lägger ut bilder imorgon för nu går de inte.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: joo, det är ju så :/ precis, man får bara gilla läget helt enkelt! jo, precis. snart kryper han väl och roar sig själv mkt, och då kan man väl sitta i soffan och mest bara ha koll typ ^^ jo, det får vi göra :))

2009-05-01 @ 09:10:19
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: carol

Man hinner knappt vända sig om så ligger de helt plötsligt på golvet för i på täcket :O

2009-05-01 @ 17:18:30
URL: http://carolasaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0