Hello , clap your hands !

Haha. lyssnade på en sommar låt innan,
gah den sitter fast i HELA huvudet nu !

Så vad hände idag då, inget blev riktigt som de var planerat
haha, Trodde jag skulle till bvc vid tolv, så vid halv tolv började vi klä på oss
och var redo för att gå, så ringer bvc å frågar vart jag och kevin är, eeh,
skulle vatt där klockan elva, wups ! Men som tur väl var så fick vi en ny
tid imorgon, dock kl halv tio ! men aja !

Sen vid fyra kom prästen hit, och låt oss säga så här, hon var allt och lite
till som man INTE trodde hon skulle vara, förstod inte ett ord av vad hon
sa, typ hade massa saliv i munnen så hon mumlade och svamlade nått
om gud och psalmer typ, men hur som helst, vi fick välja bland typ 5 olika
psalmer och sånt där som hon pratar om , och tror nog vi tog dom
bästa, som inte ordet "död" fanns med i, gah, när vi skulle välja psalm så
gav hon oss två psalm böcker och drog fram en efter en och sjöng igenom dom,
jag kan säga så här, hade jag haft en liten gnutta alkohol i mig, så hade jag
spruckit av skratt, jag och markus kunde inte titta på varandra för vi skulle ha
börjar asgarva åt hene då ! gjorde allt för hålla oss. herregud, feeem sånger/psalmer
skulle hon sjunga, HÄR HEMMA I VÅRT VARDAGSRUM, hahaha, ah shit de va kul :D

sen när hon väl gått så var jag tvungen att ringa och berätta de för alla å få skratta av
mig :D tårarna sprutade ut.

och johan som sa att när dom kommer hem och går igenom dopet så säger dom
typ ingenting, att de är onödigt typ, EH HON VAR INTE TYST I EN MINUT, och skulle sjunga i
falsett eller nått hahaha :D

aja hej

Kommentarer
Postat av: clodde

haha ni har ju lite kul saker å komma ihåg nu ialf :D

2009-04-15 @ 22:32:22
URL: http://clodde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0