Hel galet.

Vad bra min dator funkar :D bästa bästa bästa !

Idag har jag vatt på stan en sväng, köpte ny ersättning till
kevinen, nätkabel, och lite sånt. Ska snart plocka undan
här hemma, och sen sätta mig å leta upp en till ny klänning =)

Helgen är helplanerad, kommer bli så himla kul =)
Måste hitta några ljustakar till kevins dop, lite
personligt måste de ju va, jag fick församlingslokalen så
nu e de problemet löst =) men vill inte ba ha deras sunkiga
utrustning från 1800 talet, så får köpa nått fint =)

har inte planerat så mkt mer ännu, men skriver senare,
nu har jag ju egen dator så nu kan ja uppdatera hur ofta
som helst, så blir sandra nöjd med :D hahaha. puss på er

Kommentarer
Postat av: sandra,sebbes mamma

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:D haha

2009-04-20 @ 20:41:35
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0