hahaha

Jag trodde sandra hade lagt ut en bild på "blekinges tekninska skola"
eller vad de stod, typ för hon ska börja där eller nått, men nu ser jag ju
att jag har samma reklam i min blogg hahahaha ! kass man eee.

Med lite tur så kommer linn hem idag, behöver någon att ut å gå med,
hoppas de är lika fint väder, ska iaf släpa med markus annars :P

Vår spis gick sönder igår, den exploderade, jävla skräp !!
Så inom 5 dagar skulle vi få ny spis, FEM DAGAR? micro mat
är de vidrigaste som finns, och äta ute varje måltid har man liksom inte heller direkt pengar till
nu. Blir så irriterad ! Och vår hyresvärd är utomlands för han går ju
på semester var tredje vecka tydligen, så vem fan vet när vi får
tillstånd av honom att köpa ny spis !!!! gaah trött jag blir..

Ska kolla på film och äta frukost nu, kevin låg och sparkade på mig
imorse, ville verkigen inte sova mer:P

puss å hej

Kommentarer
Postat av: jennifer.. *

hihih jaaa.. :)

miss yoou 2 !!!

Pusssssss !

2009-04-07 @ 08:29:55
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0