haha lite kul.

Att sofia försöker para ihop mig med sin bror (;
Hoppas på bild snart :D nyfiken blir man ju iaf haha.
Se men inte röra..

Idag ska jag och nina på stan en runda eftersom jag fick in
pengar från fkassan för typ vi hade fått för lite i bostadsbidrag
så dom satte in mellanskillnaden, vilket var mkt mer än man tror:P
ska köpa en sån där jeanskjol med hängslen, vet inte vad de
kallas för:P fanny vet nog :D

sen ska nina åka hem å peter komma hit, och på fredag ska
familjen svensson lundberg till mormor tina :P
fira påsk och äta massa god mat:P mums.
nästa vecka får jag min dator av pappa med (= skulle få den
ba för han tycker jag är en sån bra mamma:P sååå snällt.
Nästa vecka ska även kevin vaccineras, tycker de ska bli så himla
hemskt, och efter vi vart där så kommer prästen och ska tjöta
om dopet, hur de går till och så ! jäpp !

Nehepp, ska göra i ordning mig nu sen ut på stan =)
Puss å kram ..

ps, fortfarande ingen spis!!! :(

ps, igår blev kevin 3 månader :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har letat överallt , men hittar ingen :(

2009-04-09 @ 11:46:46
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0