grejt torsdag

Har haft en väldigt trevlig torsdag, kan
absolut inte klaga, jag och nina va på stan
köpte tack kort som jag ska dela ut efter
dopet, och ett täcke till kevinen, och ny foundation,
även en ny blomma till köket, smarta jag tänkte inte på
färgen på krukan, har liksom inte grönt nånstans, men
köket får vel va lite färg glatt, de är ju trotts allt påsk :D
och dessutom lever inte mina blommor längre än en
helg typ hahaha :D

När vi kom hem så beställde jag en klänning på www.nelly.com
och även en fransböjare med värme. så trött på att dom står åt
alla håll å kanter:P 

  

Nu ska jag fixa mat, eller nått :P
hej
 

Kommentarer
Postat av: hajen

Den klänningen va het!!

2009-04-10 @ 04:53:29
Postat av: fanny

fin klänning. ja har haft en sådan fast svart=) inte för ja vet va den är nu. haha=)

2009-04-10 @ 16:56:58
Postat av: clodde

nice ;)

2009-04-11 @ 02:16:54
URL: http://clodde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0