god dag =)

Kevin och jag gick upp när posten kom, de vill säga vid
halv tio. Tolv i natt vaknade kevin och ville inte sova mer,
så han va vaken en timme ungefär, åt, och sen somnade
om, tror de beror på att han sov så mkt igår eftermiddag.
Ska testa hålla han vaken mer ieftermiddag/kväll, och se
om han sover bättre då =)

Har haft mkt planer och så men verkar inte bli alls som jag trott
nu, utan lite lugnare ist.
De är verkligen så tråkigt när man tror en sak om någon men
sen märker att de inte alls är så, ja menar, de är ju de jag säger
som gäller när de handlar om mitt barn ! Trött jag blir !!

Få se om de blir någon utgång i helgen, kanske bara ta de
lugnt å myser ist (= Fått så dåligt samvete redan så kommer
nog inte komma så långt :P hahah.

Idag ska iaf inte göra någonting alls, imorgon vet jag inte,
men på torsdag ska jag in till jkp och kommer hem på lördag/söndag
får se hur länge ja ha råd att stanna =D

Skriver lite senare för än så länge har inget hänt mer än
att ja lagat potatismos och ungstekt falukorv.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0