fredag nu igen

Dagen började med att vi gick upp (så klart) sen
vid två tiden klädde vi på kevin och gick ut på en
promenad. Bort till hemmakväll , köpte godis, och
hem igen =)
Väl hemma sen träffade jag linnsson och sen
har de inte hänt så mkt mer idag, ska leta upp
en ny klänning som jag kan ha på dopet för den jag
beställde ser lite slampig ut haha, ne men känns inte så
passande till ett dop, om ni vet någon bra sida att beställa på
så säg till föfan =)

Nästa fredag ska bli så himla rolig, om jag nu kan hitta en
lämplig barnvakt, min son är inte den "roligaste" att ta hand
om när han ska somna för natten, men de löser sig, kanske blir
att jag är hemma tills han somnar och ger mig av först då,
och kommer hem när de stänger så hinner han inte märka av
att jag varit borta, kommer vara jätte hemskt att lämna ansvaret
till någon annan men de måste man vel oxå klara av. De blir ju dock ba
några timmar och man kan ju ha telefonkontakt största delen vilket jag
kommer ha :D så måste vara någon med comviq hahahahah. ne skämta.

imorgon kommer massa från min familj hit, ska bli kul, komma ut lite mer,
och sen på kvällen blir de la ba att kolla på film å sova eller något,
får min pappas bärbara imon med :D jippie. sen nästa vecka köper jag
la johans bärbara så jag har en aldeless egen :D

nehepp, ska va lite social, spela uno eller nått, kolla postkodmiljonären (;
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0