fortsättning

Eftersom allt är klart och bestämt nu så kan
jag lika vel skriva och berätta om det här för er
som inte vet. Lika bra ni får höra min version av
de hela ist för att de blir massa onödiga rykten osv.
(jkpg är ju kännt för de)

Jag och kevin flyttar den 3e maj till jkpg och markus
flyttar ihop med peter i jkpg. Vi ska alltså dela på oss
men ändå ha en bra kontakt, och ses så ofta det går.
Anledningen till detta är att vi helt enkelt har gått på
varandra, eftersom jag går mammaledig och markus
inte får tag i något jobb, ända erbjudandet han fått är
som jordgubbsplockare (haha) och de är knappast
något att försörja sig på :P Vem vet, vi kanske hittar tillbaka
till varrandra i framtiden igen men som det ser ut just nu så
ska vi bo isär.
Jag och kevin kommer bo på torpa tills vidare, och markus och
peter på älgstigen (om dom får den lägenheten som ska kolla på
imorgon)

Om de är något som är oklart så skriv och fråga ist för att
börja snacka runt, för jag tycker inte att min familj ska vara
något samtalsämne.. (kan ju alltid hoppas)

...

Fick vagnen för en stund sen, och ska snart ut och provköra:D
hur fin som helst och massa funtioner.

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: skäggige farbrorn.

Everything is going to be alright.

2009-04-23 @ 17:37:52
Postat av: Anonym

Bra skrivet . Jag hoppas att många med mig kommer att respektera det här. All lycka till er .

2009-04-24 @ 07:24:40
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

usch :/ vet vad du går igenom nu eller så ju! hoppas allt löser sig :)

2009-04-26 @ 13:19:37
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0