För pandras skull ! =)

Idag ska jag ut och gå en runda, lika bra å röra på sig när
solen är uppe =) sitter och letar lägenhet som en dåre för
övrigt så måste ut och ta lite luft :D haha.
Ska även ta en glass snart ;P

I morse ha kevin varit jätte jobbig, men som tur är så ha markus
tagit hand om han så jag fick lite sov morgon, även om jag knappt
kan sova när jag inte har kevin i närheten så var de skönt att kunna ligga
kvar iaf =)

Nu har jag slutat amma, eftersom jag drack i helgen så har jag inte
vågat amma så nu tar de typ två dagar innan brösten fylls upp, helt
kasst, så kan lika väl passa på å sluta helt ! Känns konstigt men de
får la gå, någon gång måste man ju sluta i vilket fall haha :D

När började ni använda hoppgunga?!

Nehepp, de va lite uppdatering,  Hej

Kommentarer
Postat av: Petra

Gumman,ja måste Eventuellt hyra ut min lägenhet i andra hand. men det är nog inte förens om typ 2-3 månader. Men inget e säkert. Ifall du då skulle vara intresserad.

Pusss

2009-04-29 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0