=( =( =(

Morgonen började inte bra, Vaknade av ett sms
och massa missade samtal ifrån mamma som
var på jobbet, att johan min bror låg på sjukhuset
efter ett slagsmål i natt, några utländska killar, ett gäng
hade hoppat på min bror och hans kompis för ingen
anledning alls, johan fick bla en flaska i huvvet som var
tvunget att sys och så vidare. Vem gör så då ?!
Så jävla onödigt ! blir så j*vla sur..
Men som tur väl är så mår han bättre nu, men har en
fruktansvärd bakfylla :P haha.

Annars har vi varit ute och gått i värmen hela dagen,
mamma slutade jobba vid två, sen gick vi till apladalen i
vmo, sen förbi och köpte bingo lottor till mig, markus och mamma,
mamma är helt inställd på att vi kommer vinna haha !
"om vi vinner så ska vi dela upp de så här" bla bla bla..
Ah man ska ju tro på de om de ska gå vägen iaf :D

Imorgon ska vi äntligen hem, pga att johan e "skadad" nu
så kommer inte han imon med min dator :( får den i helgen
ist.. I veckan får vi svar om fathimas lägenhet oxå, och även
klänningen och fransböjaren som jag beställde kommer
hem :D till dörren, de e SOFT ! =)

Puss å kram hej å hå.

Kommentarer
Postat av: clodde

Tack gumman!

Ge johan en stor kramis från mig med och säg att vi åker dit å slaktar asen snart :)

Och grattis i förskott till han med.!

Hoppas ni får lägenheten jag vill ha dig nära mig :P

hehe... pusss

2009-04-12 @ 17:30:05
URL: http://clodde.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej gumman! e allt bra? Ja tror du har glömt en ring här hos mig?! hittade en som låg på fläkten. Pussa kevin från mig =) Kram Petra

2009-04-12 @ 19:48:46
URL: http://petragustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0