Bilder från igår =)

Sebastian och kevin träffas för första gången (även jag och Sandra.)


   
   
   

Och några på bara kevin

   

Har mer bilder men tror inte ni orkar sitta och titta igenom allt :P
För övrigt så har jag inte gjort så mkt, gick till esplanaden och tog
ut pengar till tåget, upp till tågstationen, på tåget, gick till hemköp,
sen hem till lägenheten i nässjö =) Skönt att vara hemma, på med
myskläderna och slappa framför datorn/tvn =)
Pratade med Fathima med, hon och milton ska flytta, förmodligen och
då ska vi försöka skriva över kontraktet på mig =') såå glad, hoppas
allt går vägen, får svar på tisdag, de är iaf en tvåa vid typ esplanaden
i hva, med balkong och badkar. Gott ! =)
Ska underhålla min son nu, Puss och kram

Kommentarer
Postat av: muttmaaa

går ju inte kolla på korten sanna din data nörd :)

2009-04-05 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0