Torsdag, städdag

Yeess, idag har jag städat och fixat med lägenheten, medans markus den gipsade bara plockat undan lite kläder,, (fuskit) ..

Ska snart bort å handla lite gott inför helgen så man bara kan slappa imorgon. Har börjat få så fruktansvärt ont i buken när jag böjer mig framåt/sitter och sträcker på mig, kanske e för bebisen växer så mycket just nu. Får reda på de på onsdag nästa vecka när jag ska till barnmorskan igen.

Och den onsdagen är inget vanligt besök hos barnmorskan för hon ska sticka nålen i mig,, AHHH. livrädd inför de besöket. fast sen ska hon ju mäta så bebisen växer som den ska, så de e ju spännande, men annars hade jag nog helst hoppat över de besöket :P

I helgen ska jag och markus ta de prima ballerina, helt lugnt, kanske kan få mamma till att komma å hälsa på, mer än så blir det nog inte.

Börjar få ett hmm på flicknamn nu (: kommer på fler och fler, bara de att markus inte e lika "på" de som jag e. men brukar ju få som jag vill så de blir nog bra,, haha..

Nu ska jag iväg. Ha en trevlig helg.

Ciao Sanna

Kommentarer
Postat av: sandra

Va e du i för vecka nu gumman?? å aa javet ja e efterbliven när de gäller filmen hahahaha PUSS

2008-09-21 @ 16:14:08
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0