halloo

Hejsan allihopa Glad

Besöket hos barnmorskan gick superbra, över all förväntan, trodde jag skulle svimma när jag såg vilken hemsk nål hon skulle trycka in i mig Retas fast de gick ganaska smidigt, allt gick bra med mätningen, och hjärtat slog på som vanligt ..

Helgen kommer spenderas nere i värnamo hos min mamma, jag och markus ska snart med tåget. Ännu har datorn inte lagats =( HEMSKT DÅLIG SERVICE, på de dataföretaget. BLÄ. )

Nästa vecka blir det inköp av en liten tv som vi ska ha i köket på väggen, samt en barnsäng å lite små plock.. haha

Ny resa till ullared inplanerad med, innan de blir för tugnt för mig, Har ju bara gått upp 4½ kg under hela graviditeten, vägde mig hos barnmorskan, sist jag vägde mig så var de inne på jysk, på en billig våg som visade 10kg mer :O har ju trott de värsta. haha så va de inte mer än 4½kg Glad

Barnmorskan tyckte jag var väldigt smidig och smal att klämma på, lätt att hitta bebisen osv. Men fan om hon ska sticka mig med nålar och skit, hon blir INTE populär just då Retas

Ny lägenhet måste hittas !!!!!!!!!!!!!!!!! hjälp ..

dags å göra nytta, ha de kanon. ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

shit, de är inte så jättelångt kvar nu ändå ju ^^ ..jag gick "bara" upp 8kg när jag va gravid :P

2008-09-27 @ 19:35:24
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0