datorn paj

Äääntligen har jag kommit åt en dator, lämnade in datorn på lagning men den nissen verka ju totalt sned i huvvet så ist för att laga den så brände han vårt grafikkort Ledsen hmm !

Ska iaf få mammas dator (: så de löser sig i vilket fall. (blir markus glad med Retas)

Vad har hänt då, hmm..

Markus opererades igår, båtbenet i handleden och är ihop gipsad upp till axlen nu.. så nu får jag göra allting själv hemma i ett par månader,,, sen kommer ju bebisen Glad

Kanske kan lura upp mamma någon helg med så jag få lite städsällskap Retas haha !

(hon ser vad jag skriver nuRetas)

bebisen känns allt mer och tydligt i magen, såå kul men lite småkonstigt Glad

Vi var och kollade på en lägenhet för några veckor sen, skiit fin men fick aldrig något svar Ledsen fast hade knappt räknat med det heller..

Så ist målade vi om vardagsrummet, blev tre ljus beigefärgade väggar och en fondvägg i lite halv mörkbrun färg,, super fint, kunde kanske vart lite nogrannare med taket haha !

Nu ska jag umgås med min mamma innan jag ska hem till den gipsade Glad (har världens disk framfööör mig Ledsen

Ha de kanon ! få se när jag får hem mammas dator Retas

Ciao

Kommentarer
Postat av: jennifer.. *

puss på dig

2008-09-13 @ 15:41:47
URL: http://thisisjfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0