Yiha

på tisdag är de V 30, ÄNTLIGEN, Veckorna 20-29 har nog varit dom mest långsammaste och tråkigaste jag varit med om haha, och ändå så är de då allt händer typ, sparkar/rörelser osv, men tiden har verkligen stått helt still.
Hoppas verkligen november kommer gå snabbt, sen jul, och sen de bästa av allt - en liten bebis :)

(Går inte beskriva hur jobbig väntan är)

Men men ..

Igår handlade jag och Markus mmmassaa onyttit, och konstigt nog så somna vi ifrån allt ihop och idag är vi inte alls sugna haha. Bra tips om man vill spara -SOV :P

Nyss åt vi kortletter med potatis lingon och någon sås jag fick ihop :P Blev super gott,
jag tyckte de iaf hahah..

Snart ska vi kolla på "transformers" och ikväll blir de andra avenyn om jag inte tjuvtittar på alla
nu på datorn ist :)

Imorgon ska jag lämna tillbaka böcker till bibblan och förmodligen få med mig några nya hem :P
Sen på tisdag är de föräldrarkurs, yiha :)

Förresten Tina A, du får ju skriva att de e du, jag trodde ju att de va min mamma som komenterade,
och när hon sen komenterade en gång till så blev allt väldigt snurrit i huvvet.. haha

idag hade jag fruktansvärt ont i magen, verkligen kramp typ, fy fan va ont de gjorde, trodde jag skulle dö
haha, hände två gånger, livrädd att bebisen inte mådde bra eller nått, läste nämnligen om en tjej som
va i ungefär samma vecka och som åkte in för hon hade så ont och när dom letade efter hjärtljuden så
hittade dom inte dom och dumfan (läkaren) sa att de inte va något speciellt så hon åkte hem igen och
efter några dagar så åkte hon in igen och bad dom göra en koll igen, och då visade de sig att bebisen hade
navelsträngen 3varv runt halsen och dött inne i magen =/ så hon fick föda ut han och sen gå hem som ingenting :S

FYYYYYYYY va hemskt säger ja ba :S

är såå rädd hela tiden,, ALDRIG MER GRAVID säger jag bara, man blir så beskyddande redan nu, och när den inte sparkar som vanligt eller liknande så tror man direkt att något e fel .. (jag iaf) .. ååh va jobbit de e...

Undra om de kanske var sammandragningar (förverkar) som jag kände i morse :S gaah hoppas inte de ska kännas så där, de va ju helt hemskt haha..

Kram å hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Tina A

omen haha sanna... det står ju min blogg under...

2008-10-20 @ 13:13:31
URL: http://tinaalmsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0