VARFÖR !!

Hur kan ni hålla på och sprida ut sånna saker om Markus ?! Och ni kallar er själv för mogna
personer ! Jag blir så förbannad när jag får höra saker som att Markus skulle ha låst in mig i ett
rum i huskvarna, eller som att han skulle ha slagit mig under graviditeten ? hur sjuka är ni
som kan hitta på sånna saker och glatt sprida ut de utan att ens tänka tanken på hur orealistiskt
och långt ifrån sanningen de är ! Och att ni dessutom använder mitt namn "sanna sa att markus ...."

Om ni nu är så jäävla stolta och duktiga på att hitta på saker, så kan ni ju stå för de och berätta
vad FAN ni får ut utav det här !!

Så jag vill bara klargöra en sak !!

1. Markus har inte rört mig ..
2. Markus låser inte in mig ..
3. Markus gör INGENTING utav de som ni sprider ut ..

för de 4e så älskar vi varandra, ska ha barn , och dessutom flyttade vi ifrån er sjuka idioter !!

Hejdå !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bryr er INTE om de idioterna. De är bara avis på er. Jag har träffat Markus och han är en jättego kille. Njut av ert liv och er lilla bebis som kommer snart. Kram mamma

2008-10-10 @ 22:51:15
Postat av: Mijaa

Folk är bara avundsjuka på er sanna.. va stolt :) kramis

2008-10-11 @ 12:58:51
URL: http://miiaatheone.blogg.se/
Postat av: sandra , Sebastians mamma

skit i allt snack sanna, folk som snackar så har inget eget liv därför vill de förstöra andras. PUSS <3

2008-10-12 @ 00:39:35
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0