Vanlig söndag

Yess, jag och mamma har precis ätit frukost, markus fick sova på soffan så jag och mamma kunde ligga och små prata hela natten haha. stackarn. Men ibland får man ju offra sig.
Han sover som en gris nu när han fått tillbaka sin säng Retas

Idag ska jag och mamma bort till ÖB och köpa torkställ, Markus KAANSKE hänger med, om han kommer upp någon gång. Sen Efter det så åker mamma hem till sig.

Ikväll blir de la de vanliga, kvällsmat, Andra avenyn och sen tvär däcka innan 21.00 Glad

Bebisen har sparkat heela natten, och mamma har snarkat så inte mkt sömn trots att man sov i sängen.. Så blir nog en väldigt tidig kväll idag..

Ja tänkte på en sak, När vattnet går sen, tänk om man står i duschen då ? märks de då ? eller ska man strunta i att duscha i fyra veckor ? :D haha.

imorgon ska jag in till jönköping och vara barnvakt till mina små söta kusiner som nu mera är 7 och 8 år. redan :S Sen sover jag över där eftersom min moster (barnens mamma) ska på frisyrvisning med jobbet fram till på kvällen. Dagen efter sen blir de en snabbis på stan i jkpg med min moster, och sen hem !!

Senare på eftermiddagen sen blir de möte på försäkringskassan.

Nu ska jag umgås med min mor innan vi ska iväg.

Sandra, ge mig bildeeeeeeeen :P vill ju se hur de blev.  (bild på magen eftersom väldigt många är nyfikna på om jag e stor eller inte) Sandra tyckte INTE de haha.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

nej du va ju liten som en fis :P hihi men de e la skönt :P=)

2008-10-05 @ 13:24:51
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0