Tre dagar ...

Har inte suttit vid datorn för vart helt slut i kroppen..

i måndags så åkte jag in till jkpg och gick på stan med Claudia,
Hämtade ut min babybasic box och köpte lite annat smått inne på
babyproffsen, Samt en snabb titt inne på 1klass, hittade ingenting
där inne..

Sen senare på eftermiddagen så åkte jag till linn och umgicks med henne,
vi åkte till hennes kompis mackan och efter en stund blev vi iväg skickade
pga nån göteborgare som skulle bråka å hålla på ! eeh hmm ..
Så jag och linn campade med hennes mamma i vardagsrummet,
väldigt mysit, dock svårt att sova med en bebis bankande i magen
på en soffa..

Dagen efter (tisdags,igår) Åkte jag och Louise till ullared, sämsta möjliga dagen,
var dödstrött efter camping natten, och den jävla folkmassan som var där inne
va helt sjukt. Barnfamiljer till miljoner alltså..

Köpte en hel del dock..

Som :
MASSA bebis grejer, olja och sånt.
fleeceoverall
jacka + byxa
startpaket med tröja,body,byxa
2 st 2pack strumpor
En babysitter
skötväska med snobben
haklappar
badbalja
body
nappar
örngott
och massa massa andra bebis grejer.

Samt:
Grytlock
gardin
julpynt
sköljmedel mm
plastblommor
julstjärna
halsduk, vantar osv

och massa mer, orka inte tänka ut allt..

Efter hela dagen där och jag när jag hade packat upp allt
samt ätit, så var jag helt död, kollade lite i en tidning,
sen sooov jag till tolv idag,
brukar vakna runt nio men inte idag :)

Sen idag gick jag och markus bort till ica och storhandlade,
fick med oss hur mkt som helst, hela frysen är proppfull,
får inte in en ända grej till :P

Är helt slut idag med, behöver mer sömn !!

Så imorgon kommer jag sova, sen på fredag ska jag
förmodligen till jkpg, studiebesök på förlossningen
och vara med linn, hon skulle bjuda på mat haha, få se om hon
kommer ihåg de ;)
Mo ha ha

Sitter och pratar med Sandra lite nu, såå kul att höra ifrån henne :)

Ska Dricka julmust och kolla på tv strax..

Ha de kanonas.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0