Tjänna :)

Tvättat hela dagen, slumrade till vid halv fyra och 30 min senare plingade min älskade sambo på dörren för han hade ju givetvis ingen nyckel med sig idag !! idiot (;
La mig igen och vid nio väckte han mig och bad om lov för att få köpa pizza :P haha. Kan inte påstå att jag
va så emot de beslutet. Super hungrig och dödstrött, då blir de så (:
Bebisen har varit allmänt pigg som vanligt i magen, vaknade till några gånger när den sparka
så jag trodde revbena skulle gå av men ikke :) Klappar man bara lite på magen så brukan den
lugna ner sig haha (:

Redan nu kräver den uppmärksamhet haha , gaah undra vem den fått de ifrån :P

Imorgon ska jag städa och mysa med min underbara pojkvän, Kanske ut och äta och bara vara han å jag :)
Förresten, idag hittade jag ett skit kul spel på internet, såå jävla löjligt och barnsligt men fan va tiden går
fort när man spelar de, så mkt att hålla reda på så man hinner inte med något annat. haha. ÄNTLIGEN,
säger jag bara.. något som jag kan fördriva tiden på fram tills jul :)

Hur förklarar man för någon som inte varit gravid, hur de känns när bebisen rör sig ?
Min förklaring blev så här :
"tänk dig hur de är att hålla i en levande fisk som bara sprattlar, fast inom dig, och mkt större,
och mkt hårdare rörelser"

Låter hel sjukt, men de är fan ända jag kan komma på som förklaring haha ..

AAAAAH, ja kom på en sak.
Stig i ica reklamerna, är inte de samma som lottas pappa i andra avenyn ? DE MÅSTE DE JU VARA :D

haha.

Ska plocka in all tvätt nu. Tjoho

ps: Ni är verkligen jätte fina ihop sandra, du och basse

Kommentarer
Postat av: Maja"kusin"

du kan få låna alla gamla julkalendrar av mig om du vill, det är ett assmart sätt att fördriva tid :P fast iof måste man ha en video för att se dom. haha

2008-10-17 @ 09:33:19
Postat av: Tina

HAHA jaa det är samma person sanna lilla.

2008-10-17 @ 12:04:22
URL: http://tinaalmsgard.blogg.se/
Postat av: mickii

Hejhej, va gärna med i min smink tävling i bloggen =)

2008-10-17 @ 17:53:07
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Tina Lundberg

Hahahaha en fisk,,,,,Hmmmmm undra vart det kommer från ?,,,,,,sådan mor sådant barn,,,,fast inte när det gäller mormor ;) Kram

2008-10-17 @ 21:38:06
URL: http://skriverskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0