Onsdag

Idag vaknade jag inte förrän ett, åt frukost och läst lite i boken jag köpte igår, sen nu landade jag här. Markus kommer snart och tar över datorn..

Kommer la läsa ut den nya boken idag, sen är jag lika uttråkad som vanligt igen

Fast jag tänkte på en sak idag , Hur jävla lyckligt lottad jag är egentligen :)
Jag har ett super bra band mellan mig och min mamma, en väldigt snäll och trygg pojkvän, Ska snart få en
vilding till son/dotter, Bor i en hyffsat fin lägenhet, ekonomiskt skulle de vel kunna vara
bättre, men va fan vi överlever ju. Ända jag kan klaga på är vel egentligen hyresvärden
som är lite utav en mkt knepig och långsam person, och sen givetvis boxer, dom arbetar
för j*vla sakta !!! Men annars så är allt hur bra som helst :)    

(kanske hade vart lite bättre än så om jag fick hem mina glasögon nångång) haha

Så idag ska jag bara ligga i sängen och njuta av hur bra jag har de :)   

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0