Måndag

Nee mamma, de är inte din hjälp jag vill ha utan ditt sällskap :) så de så !!

Igår bokade jag en resa till ullared den 29/10 :) ska bli kul. fika ingick haha woho.
lär ju trycka ner så mkt godis å grejjer själv i väskan så komemr inte behövas
någon fika för min del :P

Pluttas ligger å sover, han vaknar la snart av doften efter pizza :P gaah ska beställa de strax.

Imorgon är de två veckor sen vi var på synundersökningen, men FAN inte ha vi fått
våra glasögon än :( ååhå

Imorgon ska jag äventill arbetsförmedlingen, fattar inte varför man ska va inskriven där
när man är höggravid :)

hihi.

eller när räknas man som höggravid ?

Ha de bra , bye

ps: jag vill ha snööööööööööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0