Måndag Måndag .. Roliga Måndag

Usch va tråkigt. Måndag e nog den tråkigaste dagen i veckan !!
Å inte kommer glasögonen idag heller :( Gaah vill ju börja se nått igen :D

Ska ge mig ut på stan och försöka hitta en bra bok som man kan slösa några timmar ur mitt "häktiska" liv med. hmm . allt går så fruktansvärt långsamt nu så går snart uuunder ... haha

Parkas kommer snart hem å då ska maten stå på bordet, annars finns fan ingen rutin i mitt liv längre.. tråååkit e va de e..

Någon som läst Katerina Janouchs bok "bedragen" ? Den ska va himla bra, funderar på om de är värt att köpa den :)
Lite kul ändå, förr skulle jag aldrig få för mig att börja läsa en bok men idag gör jag vad som helst för att få dagarna att gå haha.

Idag har jag även namnsdag :P

Alla utan markus verka komma ihåg de !!!


Nehepp, får la börja med maten .. Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-06 @ 14:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0