lycka

                                                                                                 
Tänk att den där lilla är just mitt barn, något som jag tillsammans med Markus har skapat och som vi kan vara stolta och glada över. Tänk att en njutning i livet kan bli något så fint och mysigt mellan två personer, något som kopplar dom tillsammans resten av livet, något som man alltid kommer älska "no matter what" och ge allt utav sig själv till.

från en svart vit bild, till en livslång kärlek och lycka.

Jag är så otroligt glad över min graviditet, ord kan inte beskriva vilken lycka det är att få bära på sitt barn och vara gravid. Att se positivt på allt och bara längta efter något så stort och underbart, Åhh herregud -Älskling, vi ska bli föräldrar... Kan du förstå det..

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Va gulligt skrivet Sanna :D Och jag lovar de är de underbaraste som finns även om man ibland kan tycka de är skitjobbigt så räcker de me att lillen ler så blir man gråtfärdig....

2008-10-16 @ 21:38:46
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0