love love love..

Är så lycklig idag, de bara strålar om mig,,, haha..

ÄNTLIGEN har do börjat fixa med vår lägenhet, kommer få nytt kök, :)
jag är sååå glad... För nu blir de pizza varje dag tills dom är färdiga :D haha


Imorgon blir de föräldrar kurs mellan 09.00-16.00 med lunch emellan,
markus e la sådär pigg på de men han har inget val haha.
Ska bli kul att träffa andra mammor som man kanske kan umgås med
efteråt också..

Idag ska jag iväg och köpa fika som ska med till f-kursen, och lite annat gott
blir de nog med.. Hur längesen var de inte man satt å fikade :S ingen aning om vad
jag ska ta med mig imorgon, får rådfråga min mor, hon e ju så himla smart jämt haha :)

Nu ska jag kolla på andra avenyn, sen ska jag ut..

kramis hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0