Jappjapp

5dagar kvar nu till ullared, och för ovanlighetens skull så har jag inte skrivit
någon inhandlar lista ännu.. får ta och göra de sen :)
Har en miljon grejer som ska inköpas, men bara huvve till att hinna med några få !!
Gaah allt börjar dra ihop sig så jävla fort, till jul måste verkligen allt vara klart,
även köket ska bli om målat och pengar till de är såå lägligt just nu..

ullared på tisdagen , förmodligen studiebesök på förlossningen på fredagen ,
nytt ultraljud på måndagen efter det , och seeen måste jag fixa sängen !!

markus e så jävla oengagerad i allt så mkt bråk i lägenheten just nu , börjar
få panik .. känns inte som man räcker till riktigt..

Plus att vinterkläder som jacka,halsdukar,mössor,vantar, till mig markus och bebisen måste
köpas !

Jag går tokig.

Dessutom så ska nytt matbord och stolar, hyllor, byrå och annat in i lägenheten INNAN JUL !

Gaah ja orka inte ..

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0