Helt slut ..

Kroppen är helt död.. Fick en knäpp och målade om hela köket ;)
Så ist för nån ful gul färg som var tidigare så blev de två bruna och
två beiga :) blev skit snyggt. Allt som fattas är nya gardiner och
en tavla som jag planerat köpa på tisdag på ullared.. sen är jag nöjd..
förutom nytt bord och stolar då (:

tur att köket inte är större än de är, hade aldrig orkat med de sista så fall,
och att inte slutföra saker kan jag gå tokig på just nu haha. Får panik..

När jag la mig ner i soffan så kände jag för första gången en hand eller fot,
väldigt tydligt, tårarna bara rann ner för kinden för det va så himla sött
ögonblick, man verkligen kände sin lilla bebis bara någon centimeter ifrån
sin egna hud..
Gaah nu längtar jag bara ännu mer :)

Har tidigare sagt att jag aldrog mer ska vänta barn för längtan gör en galen,
men sånna små ögonblick som när man får kontakt med sin lilla i magen
så vill man ha hur många barn som helst :) haha.
åtminstånde 2 stycken ..

först idag säger markus "alltså fan vad din mage står ut, den är ju stenhård"
och vågar inte ta på den längre. haha, godmorgon, bebisen lär ju inte bli mindre
precis :) först nu som magen har börjat växa, kan dock använda mina vanliga byxor,
men föredrar ju mjukisar :P haha. som inte trycker åt alltihop så man behöver
gå på toaletten hela tiden ..
sån befrielse att få av sig jeans och liknade efter en hel dag :)

hoppas morgon dagen går fort, så är de söndag sen, och sen måndag (pengar) och sen
äääntligen ullared. som jag typ längtat efter i 2 månader nu haha.
allt för tiden ska gå fortare :P

Ska ta en väldigt snabb dusch nu och bli av med all målarfärg
på kroppen, är heeelt prickig i olika bruna färger haha..

Är så glad för köket blev så bra, äntligen ett problem ur världen :)
Måste fixa tippskydd bara ..

Nehepp. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0