Heejj

Jag är så otroligt glad idag :) Mycket positivare inställning till allt och mycke beror nog på den lååånga (flera timmar) långa prat stund jag och Sandra hade över internet igår, om precis allt och ingenting. Var så längesen jag öppnade mig igen och bara släppte ut allt mellan himmel och jord. Och hon verka med tyckt de va kul för hon stod ju ut med mig från ungefär 10.30 till 17.00 haha :P Så tack tack tack måste jag säga. Äntligen någon som både förstår och är helt knäpp i bollen :) haha..  

Idag är det besök hos barnmorskan, lyssna hjärtljud och mäta, ska bli kul å se om de förändrats något, känns som jag blivit lite rundare :) Sen kanske hon ger svar på om jag har gulsot eller andra grejer som dom behövde mitt blod för !! :P haha

Ska snart till q8, tjugo i sju kommer deras brödnisse med nybakta frallor, MUMS :)

Denna månaden kommer nog flyta på väldigt fort, något planerat varje vecka :) Så skönt ! sen är det inte långt kvar, gaah

ciao

Kommentarer
Postat av: ♥ Nadine

Godmorgon :)

2008-10-15 @ 06:36:29
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: sandra , Sebastians mamma

vad söt du är då :D tycker detsamma PUSS

2008-10-16 @ 21:36:58
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0