Heeej

Gaah jag e så jävla glad idag :)
Kollade nyss på "saltön" och längtaaar efter julen :)
ska bli såå kul att julpynta och köpa grejer till lägenheten.
Förra året lånade jag bara lite grejer från mamma, men nu
när vi ska bli en liten familj så ska man ju börja samla
julpynt :P gaah vilka planer jag och markus har. kommer bli såå fint.
Undra när dom lägger ut julpynt på ullared, planerar att åka dit
den 1a november, hopppas dom fixat de tills dess !
Har alltid längtat efter julen, ända sen jag var liten, just den
mysiga stämningen som är i butiker, på gator, alla adventsljustakar
i alla fönster och alla är bara allmänt glada (oftast iaf) :) ska bli så kul.
Kommer ha fullt upp i jul, plus att jag ska försöka hålla in en bebis :P
FÅR INTE KOMMA PÅ JULAFTON / NYÅRSAFTON ,, helst :P

När sandra och sebastian har tid så ska vi på studiebesök
på förlossningen på ryhov. Ska bli kul å se vilka metoder som
finns just på de sjukhuset.
Hoppas ingen ligger och föder bara, kommer ju dööö av skräck !!

På onsdag är de nytt besök hos barnmorskan, blev lite tidigare denna
månaden bara för föräldrarkursen är veckan efter sen.

hoppas verkligen hoppas mamma kan komma hit nån dag nu snart,
måååste göra något, har jämt så tråkit :(

Nehepp. nu ska jag köpa godis, sen börja ensam mamma söker :)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Hejhej :) Jadu, jag har lärt mig bloggen lite åt gången :P har läst mkt på http://designadinblogg.se :) så det är ett tips att kika in där :)

2008-10-13 @ 11:23:19
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Tina Lundberg

Söta "gumman", vi ses säkert snart igen. Är det tvätt och matlagning du behöver hjälp med ? Hahaha

Älskar dig gullehönan.Hälsa Markus. Kram

2008-10-13 @ 18:56:13
URL: http://skriverskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0