Här är det jul, här i vårt hem

Världens bästa morgon, vaknade vid 14.00 nångång och tittade ut genom fönstret, och vad ser man ?! SNÖÖÖ :D världens mysigaste överraskning, såå mysit. har verkligen längtat efter det här :) Så passande eftersom markus fick för sig att tillalga en julskinka igår haha. Hur mums som helst på morgonen..
ååh nu e allt så underbart, tur jag köpte vantar och halsduk i tisdags.. stackars min lilla älskling som varken köpt vinterjacka eller några vantar ännu, orkade inte leta fram någon som passade honom så de får han fixa själv :P haha

Snart ska jag och markus boka upp oss på något julbord här i nässjö, får bli nångång i början av december, har fullt upp nu innan !!

På fredag ska jag in till jkpg och gå på studiebesök på förlossningen, Linn hänger med som stadit sällskap, eftersom markus e så jävla rädd för allt haha. Sen sover jag nog över där, sen på lördagen får jag mysa med markus, och på Söndagen kommer mamma hit å sover över här, sen på måndag blir de ultraljud igen för då e jag i veckan 32:)


Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder, FRYSER IHJÄL !

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0