gooooooodmorgon

tjäna hallo !!
ska snart iväg till ams och tjöta med min handledare,
förmodligen skriva ut mig för jag inte längre aktivt söker arbete :P
Sen ska jag köpa med mig lite frallor hem, å göra en dunder frukost till min käraste :)

(då blir han glad) haha

Senare idag blir de lugnt, som vanligt. Funderar på att gå förbi
biblioteket och låna någon bok som jag kan fördriva tiden med :)

Imorgon blir de besök hos barnmorskan, se om magen växt något :) hoppas på de, känns som de med :)

Nu ska jag göra nått ... annat !

hejhej


Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

haha nee men de e filmer folk tjatat om att ja ska se å ja ha inte tatt fingret ut arslet å laddat ner dom bara hehe :D

2008-10-14 @ 11:34:32
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0