fredag

Shit de känns verkligen inte som fredag .. hmm knäppt.

Just nu håller jag på med maten så den är klar när min kära sambo kommer hem sur och vrålhungrig Glad Sen ikväll blir de mys med godis och chips, (om jag har tur)

imorgon kommer mamma och då blir de en sväng på stan, sen ska vi laga lassagne och prata bebisar Glad hihi.

Kommer nog inte skriva något i bloggen imorgon för ska underhålla min mor då , så säger de redan nu .

Filmen igår var super bra, (WANTED) skön sista replik. Blink

Blir kanske filmen mamma mia idag, om jag lyckas övertala markus Glad

Tjingeling maten väntar

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Min "lilla" söta älskade unge !! Du skriver så himla bra. Måste va efter din mor ;) haha

Ska bli så mysigt att komma hem till er och få "arbeta" med lasangen.

Vi ses imorgon !! Hälsa "svärsonen" och PÖZZZZZZ på dig

2008-10-03 @ 19:20:38
URL: http://skriverskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0