:.:..::..

satt och tänkte på en grej,, Alla har hur fina bloggar som helst och jag har världens
löjligaste typ haha, MEN HUR ÄNDRAR MAN DE DÅ ?
alla säger "kolla på "disignadinblogg" men jag fattar ju inte instruktioner,,
jag behöver ju bilder hahaha, kan ju inte ens få ihop en ikea hylla med
svart vita bilder liksom,, Så jag tänkte så här,
Kan inte någon trogen läsare ta på sig ansvaret om min blogg och göra nått
med den, vad som helst, bara den inte ser lika dan ut som någon annans..
Men dock inte vem som helst,..
Typ du louise? haha :D

---

28e oktober blir de ullareeed , ska köpa julsaker och babygrejer (:
Louise tog på sig ansvaret för att köra dit, får se om vi hittar fram,
Blev lite fundersam när hon sa att hon behövde låna gps för hitta haha
hoppas verkligen du får tag i en L (: De blir ju billigare med bensinen om
vi kör rätt menar jag haha :)

---

Hittade tre tröjor som STINKER svett i köket, som äckliga hantverkaren lagt där.
Han kan la inte bara ta och klä av sig här hemma hos mig ? :S
Dessutom så var locken uppe på toaletten IGEN..
Börjar verkligen äcklas, känns som han flyttar in typ.
Extra känslig nu när jag e gravid med, vill inte ha en sån där i mitt hem
från morgon till kväll !! Låter hur hemsk som helst nu men de känns så
just nu iaf !! hade ju känts bättre om han stack vid fyra-fem som vanliga
personer gör.. OCH INTE LÄMNAR SPÅR EFTER SIG..

---

ska krypa i sängs nu. Dödstrött. promenrat mkt idag, och massor med trappor upp
till MVC !!

---

Godnatt


Kommentarer
Postat av: e m m a

Svar: Oh vad spännande, har försökt hitta i din blogg när det är du ska ha men har inte lyckats. Så när ;)



Jag arbetar på en förskola men ska snart börja plugga igen.

2008-10-21 @ 20:22:37
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Louise*

klart jag kan hjälpa dej! :D jaa, men jag tror jag kan utan tillochme va fan, men de är bara för säkerhetsskull, sen har jag aldrig kört därifrån till nässjö ;) wiiieee!

2008-10-22 @ 10:36:01
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0