.....

Ber om ursäkt för att jag var så arg igår, hade ju inte behövt skriva detta i bloggen precis som om de är ni alla som gjort dom sakerna ...

Hur som helst, Efter en tidig morgon promenad så somnade jag och markus till ganska sååå länge. vaknade vid 18.00 och visste knappt vilken dag de var ens, känns som vi sovit i en evighet.
Just nu sitter min söta å kollar på fotbollen medans jag sitter här och pratar med louise kumlin på msn :)
Vi båda två är emot fotboll (Y) haha

Kvällen kommer vara mycket lugn, blir la film när fotbollen är slut. får se när man blir trött nu när man vänt dygnet så förb*nnat..

Förästen, försöker få med mig linn på någon kurs. som typ ta en simlektion haha. eller spinning :P men hon verka totalt ointresserad i mina förslag och ist kommer med ideer som att plugga i mullsjö ^o) eeeh aahh :S haha

Nu ska jag göra något annat :)

pöss


Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

vi ska på den där förlossningsgrejen me ju =) måste bara hinna me hehe =) Pussssssssssssss

2008-10-12 @ 00:40:45
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Maja

fotboll är göttans sanna =)

2008-10-12 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0