yeäj

Vatt hos barnmorskan idag, och hade
tydligen dåligt blodvärde denna gången,
ätit för dåligt med järn ! Så när jag kom hem
fick jag börja med maten även om markus
inte kommit hem än, han får la värma de sen
ba.. Men annars var allt bra som tur var=)
Hjärtljuden låg på 146 och magen följer
kurvan, Har dock SÅ ONT i fogarna nu,
kan knappt röra mig längre, trappor är en
mardröm =/
Vi diskuterade lite om hur de funkar efter
förlossningen och hon berättade att jag och hon
kommer ha kontakt med varandra även efteråt.
känns himla bra =)
Bebisen väger ungefär 2,2 kom vi fram till, så
liten är den fortfarande, börjar nästan bli lite
rädd för att den inte kommer gå upp så mkt mer =/
Får äta som F*N haha ..
Ska förmodligen byta till eksjö förlossning ist, få
se när de väl gäller, jag fick numret och lite info
iaf =)

När parkas kommer hem så ska han la äta, finns de
tid kvar så ska jag dra med han ut på stan en sväng så
vi kan börja köpa julklappar..
Dels för de är skönt att ha de klart och dels för att veta
hur mkt man har att leva på resten av månaden, måste
köpa hem julmat och massa extra utgifter denna månaden..

Förästen, någon som vet när man ansöker om föräldrarpenning?

har fortfarande inte lämnat in pappret till fkassan med
mitt mödraintyg eller vad de heter !!
gaah glömmer jämt ta med mig de när jag
går ut, sen har dom så cpiga tider här i
nässjö, !!!

Aja nu ska jag slappa i soffan, helt död i
kroppen av den långa promenaden till sjukhuset.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Efter att du skickat in ditt moderskapsintyg så kommer du få hem papper att fylla i från försäkringskassan. Ett tipas är att göra de snarast för de kan ta tid.

2008-12-03 @ 17:48:38
URL: http://imadreamer.blogg.se/
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Gör de så snart som möjligt för de kan ta tid annars innan du får den pusssssssss

2008-12-04 @ 21:12:07
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0