Yäpp ..

Sov gott i natt ;P haha !
Var ganska utvilad när jag vaknade,
åt frukost sen drog jag med svensson på stan,
köpte en brun väst på intersport med luva som jag
ska ha sen när både magen och vintern är över (=
passar perfekt till mina nya skor :P stövlarna..
packade ner digitalkameran i bbväskan idag så
blir nog inga kort innan bebisen kommit. livrädd ifall
jag skulle glömma den. Fan vad tragiskt så fall :P

Imorgon ska jag tvätta, jippieho, cassandra kommer
förmodligen på besök på förmiddagen med. gott med
lite sällskap =) Kanske blir en runda på stan
imorgon med om nu de är söndagsöppet som jag
fått för mig =)

dagen har varit allmänt sunkig, känns som denna
veckan aldrig tar slut.. Vill fan ba att de ska bli torsdag !!
Just de ja, på tisdag ska jag till barnmorskan igen,
får bli taxi bort dit :P haha ..

nehepp nu har bebisen fått ett frispel så ska lägga
mig framför tvn =)

Godnatt..



du som inte ser nått, hoppas ögat blivit bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0