wie

godkväll på er !!
Dagen startade med att jag slängde i en
maskin tvätt, sen kom cassandra och stannade
till fem eller något sånt =) Var såå längesen jag
träffade henne, hon bor nu mera i stockholm.. B*tch. :P
Var iaf jätte kul =)
resten av kvällen har varit lugn, som vanligt..
kebab till kvällsmat och en beck film på tvn..
Och nu sitter jag här.. Ska alldeles strax ner
till tvätten och hämta upp de..

Imorgon ska jag och markus bort till onoff och
köpa en extern brännare om de finns och skivor
som man kan bränna över på =)
Måste ha alla The oc sesonger, de e ju såå bra..
Ska även in till försäkringskassan och ansöka om
föräldrarpenning :P lite sent ute kanske men de löser sig..

Imorgon är de exakt en vecka kvar till Bf :P MY GOD.
Längtar så jag går mig tokig här hemma.

Nehepp, tvätten, soffan, sängen ..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0