Vanliga frågor och Svar

Har fått så himla mycket frågor senaste
tiden, allt ifrån mig själv och markus, till
bebisen och lägenheten. Till alla er som undrar
och som fortfarande inte fått svar på era frågor så
skriver jag ner dom vanligaste frådorna och svaren
här, och hoppas slippa dra igenom historien fler
gånger :P haha ..


1. När kommer bebisen? - BF 5e januari

2. Vet du vad det är för något kön? - Nej vi har inte tagit reda på könet

3. Vad tror du att de är för något? - En flicka, Men tankarna blandas

4. Vad vill ni helst ha för kön? - Inga som helst önskemål

5. Var barnet planerat? - Vi sa att om jag blev gravid så skulle vi behålla de.
Men gjorde inte direkt något ägglossningstest innan. Markus har länge längtat
efter barn.

6. Saknar du festandet? - Nej det gör jag verkligen inte, och inte Markus heller,
Vi mår väldigt bra utan alkohol båda två och trivs med våra liv för övrigt.

7. Var ska du föda? - Antingen eksjö eller jönköping, får se när dagen kommer.

8. Är du orolig inför förlossningen? -Nej faktiskt inte, längtar däremot och ska
försöka köra med så lite smärtlindring som möjligt. Får härda ut =)

9. Vad sa dina föräldrar när du berättade att du var gravid? - Mamma blev chockad,
och väldigt orolig för hur allt skulle gå, men efter ett tag så kom glädjen och idag är hon
lika insatt i graviditeten som jag själv är. Hon är glad. Pappa däremot blev ganska tyst av sig,
men det släppte ganska fort och sen berättade han för hela släckten att han skulle bli morfar.

10. Hur stor lägenhet har ni? - 68kvd, en trea. Perfekt storlek för oss (snart) 3.

11. Är det något speciellt som du varit sugen på under graviditeten? - Första tiden
så kunde jag inte äta varm mat, ville bara äta krämer, mackor, sallader,frukt osv, men annars
har de varit ganska lugnt med maten. Idag äter jag allt som finns ungefär.

12. Var bor ni? - I nässjö "centrum"

13. Vad fick er att flytta dit? - Vi var trötta på jkpg och allt tjafs och falska personer
som finns där, så vi bestämde oss helt enkelt att lämna jkpg och starta ett
nytt liv i nässjö, Strax efter flytten så blev jag gravid och de kom som ett tecken för
att vi tagit rätt beslut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0