Tisdag den 2a dec

Fan missade julkalendern i morse, måste
ju se om dom får tag i tomten så han kan
få sin julklappslista rätt :P haha LOL

Idag har jag inte gjort någonting än
sålänge, Somnade och ville aldrig vakna
igen typ. helt död, skulle egentligen till jkpg
och lägga slingor men sköt upp de ytterligare
ett tag. hatar verkligen åka tåg =/

Ska strax dra fram dammsugaren
och skura igenom lägenheten,
skurmedlet luktar ju såå gott, kan inte
låta bli :P haha. Kul med nu när i stort
sett allt är klart ..

Tror jag kommer få en ordentlig förkylning
nu när som, känner mig väldigt hängig
och täppt i näsan.. såå tråkit. har typ hur mkt
som helst att fixa nu innan bebsien och julen kommer.

Imorgon ska jag till barnmorskan, och markus
ska in till jkpg och ta bort sitt gips, om de läkt rätt
nu då, annars får han nytt gips IGEN.. 18 månader
med gips, jippiekaej !!

nehepp, städa nu. puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0