Ögoninflammation

Ja de va ju jävligt lämpligt att åka på de nu
innan jul och bebis.. Fan ! Ögat är helt
rött och rinner HELA tiden, as ont gör det
dessutom.. jag går under !! kan inte visa mig
för ser ut som "terminator" enligt markus.
En hög gravid terminator =/ hopplöst..
Och imorgon är apoteket stängt givetvis så
kan inte skaffa något prepparat till ögat heller, vatt
så här sen i fredags kväll nu =(
Vart ringer man om de inte finns något sjukhus
i nässjö ? :S Pallar ju inte sätta mig på en buss
eller tåg nånstans ba för kolla upp de. vill ju som sagt
inte visa mig som terminator :P
(lite kul ser de ut faktiskt)

Har sovit för det mesta idag för slippa känna värken i
ögat, kollade dock på harry potter innan de var sängen som
gällde igen, vilket förklarar att jag är vaken och pigg nu..

Bebisen börjar lugna ner sig i magen, ganska så skönt, får
sova längre sträckor utan att bli väckt å så =) toppen.

Idag ska jag tvätta och ta en promenad i snön tänkte jag,
om jag orkar.. försöker hålla igång så mkt som möjligt,
även om energi nivån är väldigt låg..

Tog en bild på ögat men såg för hemskt ut så
vill inte lägga ut den.. påminner om något monster typ !
BLÄ.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0