nervös ..

gah nu börjar alla funderar kring förlossningen
komma igång, är inte rädd inför de utan tänker
mer på typ vilka barnmorskor man får, är dom snälla
mot en? Har jag allt hemma nu? Är allt nerpackat i
väskan som ska med? Hur ser bebisen ut? Tänk så
märker jag inte när vattnet går? Mår den bra just nu?
Finns såå många frågor som jag vill ha svar på NU...
Känner mer och mer hur de trycker på nu, och desto mer
frågor kommer upp i huvudet. 50% av alla jag känner
tror de är en pojk och 50% tror de är en flicka, vilka
kommer ha rätt? .. åh va jobbit de är..
Längtan är så stor =)

Nog om de..

Idag skulle jag och markus ha shoppat men inte fan
var affärerna öppna vid tio utan allt öppnade vid tolv
så fick bli hemköp och sen hem ist.. Ska ut en runda imorgon
och försöka hitta något till efter bebisen kommit.
Kollade på massa söta kläder inne på åhlens dock,
gah markus e så trög, haha, han tittade på massa
"sweden" kläder och "tuffa" pojk kläder även att vi inte
vet könet än :P Han tror verkligen han ska få en fotbolls
kille =) lite sött dock :P Och pappa ska göra "sonen" till
en hockeystjärna.. stackars barn säger jag ba. Hoppas de
blir en flicka som dansar balett ba för jävlas med dom..=)

Snart flyttar linn hit, ska bli såå kul att ha henne som granne,
blir äventyrliga kvällar, iaf fram tills bebisen kommer :P
plus att då får jag en person till på min sida som jag kan
strida mot hyresvärden med, måste ha en ordentlig tvättstuga !!

Gah, hoppas på mer sömn denna natten, blev väckt typ 4-5ggr inatt
av både samtal och sms.. Kan ju undra vem de va.. haha ! Puckot.

Nehepp ska kolla på film med svensson nu, sen SOVA. utan att
blir störd:P

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: han som inte ser nåt

ja e fan oskyldig ! ;o

2008-12-27 @ 00:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0