neehee

Jag fattar inte vad som är problemet,
datorn vägrar ansluta till mobilen :(
Men däremot så ansluter mobilen till
datorn, helt LAMT.. och jag som inte får
digitalkameran av pappa i julklapp först
några dar efter jul :( kanske inte blir några fler
bilder innan dess så fall, får uppdatera er så fort
jag kommit på en lösning.. Kan ifs be mamma ta
med sig sin bluetooth så jag kan överföra så
ist :) jaa va smart jag e :D haha.

Sitter här och dricker julmust, ganska längesen nu,
så där en tre veckor haha !! eller två *-)
tjötar lite med linn på msn om att hon lever in i
filmvärlden så hon ska tydligen resa till usa osv..
Synd att hon inte drar till afrika och kommer hem med
en autograf ifrån alex the lion i filmen "madagaskar 2" haha
hade vatt äkta att ha i autografsamlingen liksom ;)

smsat en helkväll med sandra idag med, såå längesen
jag pratade med henne, alltid lika trevligt att höra ifrån henne,
plus att man alltid får så snäll respons så man piggas
upp lite =) TACK gums..

Nehepp nu har linn rökt klart så kan försöka övertala henne
att åka till afrika ist ;) haha ..

Ha de bra, skriver nog imorgon innan mamma kommer,
annars blir de på lördag igen =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0